Almindelige Spørgsmål

Her får du svar på vores mest almindelige spørgsmål.

Hvis du har et usædvanligt spørgsmål foreslår vi at du sender en e -mail i stedet support@returhuset.dk, vi svarer gerne på dine spørgsmål!

 

Jeg har glemt min adgangskode. Hvordan logger jeg ind?

Klik på linket "Glemt adgangskode" på login-siden. Du trænger dog ikke en konto for at handle hos Returhuset.

 

Har I en fysisk butik?

Ja, vi har faktiskt 2 butikker i Sverige, men den i Stockholm er mere et udleveringssted end butik. Begge hedder dog Returhuset. Butikken i Staffanstorp, Skåne har dog et større udvalg.

 
Åbningstider:
Staffanstorp

Mandag – Fredag 12-18
Lørdag - Søndag 11-15

 

Skogås:

Mandag - Fredag 9-16
Lørdag - Søndag lukket

 

Genbruges eller repareres alle produkter?

Nej, størstedelen af produkterne er returer fra e-handel eller varer, der er udforsikret af forskellige årsager. Produkterne er således helt nye og ubrugte, men emballagen kan være defekt eller mangler. Vi bestræber os dog på at øge genbruget af elektronik. Derfor reparerer vi f.eks. mobiltelefoner, tablets og computere. Alle produkter der er mærket WE REUSE er genbrugt elektronik eller repareret elektronik.

 

Hvordan fungerer Klarna Checkout?

Klarna Checkout er en betalingsløsning, hvor du kan vælge følgende betalingsmetoder: Klarna Faktura, Klarna konto, kortbetaling eller direkte betaling via internetbank.

Med Klarna Checkout skal du kun udfylde din email og postkode og derefter gennemføre købet. Først skal du bekræfte købet, derefter vælger du hvilken betalingsmetode du ønsker at bruge: Klarna Faktura, Klarna Konto, kortbetaling eller direkte betaling via internetbank. Hvis du vælger at ikke ændre betalingsmetoden, bliver valget Klarna Faktura. Hvis du vælger Klarna Faktura, sendes en email faktura til den oplyste email.

 

Hvordan ved jeg at mit køb er gået igennem?

Du vil modtage en bekræftelses per email på dit køb til den oplyste email. Det kan tage et par minutter, før du modtager emailen. Tjek også "junkmail", da vores emails nogle gange kan ende i junkmailen. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelses email, bedes du kontakte os på følgende email support@returhuset.dk.

 

Hvad koster det at handle hos Returhuset?

Du betaler et forsendelsesgebyr, når du handler hos os. Forsendelsesgebyret er 69 DKK og pakker bliver sendt til dit nærmeste udleveringssred.

 

Hvor er min pakke?

Det tager cirka 2-6 arbejdsdage at få din pakke hjem. Du kan nemt søge efter din pakke med dit forsendelsesnummer.

 

Kan jeg vælge, hvilken leverandør min pakke bliver sendt med?

Vi bruger Postnord til alle vores leverancer. Jeg får rykker om at hente en pakke jeg allerede har hentet ud. Det kan skyldes, at udleveringsstedet glemte at registrere at du har hentet din pakke ud. I dette tilfælde vil oplysningerne ikke blive opdateret med Postnord eller os, hvor der fortsat vil blive sendt rykker om din pakke. Hvis du modtager en rykker og allerede har hentet pakken ud kan du se bort fra denne rykker.

 

Kan jeg bestille til udlandet?

Nej, det kan du ikke på nuværende tidspunkt.

 

 

Jeg har fortrudt mit køb, hvordan kommer jeg videre?

Hvis du vil udnytte fortrydelsesretten, anbefalges det, at du kontakter os per email support@returhuset.dk og oplyser dit ordre eller fakturanummer. Dette skal gøres indenfor 14 dage efter dit køb. Du kan også kontakte os her.

Køb kun de ting, du har brug for. For ved en retur er du som kunde ansvarlig for returomkostningerne og for at produkten er godt emballeret og når uskadt til os i Returhuset. I tilfælde af et returkøb refunderes beløbet indenfor 30 dage. "Vilkår".

 

Din retur skal sendes til:

Godsinlösen Nordic AB

Handelsvägen 16B

245 34 Staffanstorp

 

 

Hvilken garanti har jeg?

Vi yder 24 måneders garanti på mobiltelefoner. Andre produkter har 3 måneders garanti, medmindre andet er oplyst på produktsiden. Læs mere under "Vilkår".

 

Kan en anden person afhente min pakke?

For at en anden person skal have mulighed for at hente din pakke, skal personen fremvise dit og sit eget kørkort, pas eller ID for at kunne hente pakken. Hvis dette ikke kan fremvises, kan personen ikke hente ud din pakke. Jeg vil ændre adressen på min ordre, hvordan gør jeg det? Af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ikke ændre leveringsadressen på en allerede registreret ordre. Hvis du opdager, at det er den forkerte adresse på din ordre er det vigtigt at du kontakter os direkte. Du kontakter os ved at sende en email til os support@returhuset.dk eller ved at udfylde formularet her.

Vi har opdelt vores produkter i generelle tilstand fra "Ny" til "C" afhængig af produktets tilstand. Alle vores mobiler, tablets og computere er fuldt funktionsdygtige, nulstillet og har ingen revner i hverken skærmen eller bagsiden.

Nogle gange gør vi undtagelser, men så fremgår dette altid i produktens beskrivelse. Vores computere, mobiltelefoner og tablets leveres altid med oplader (ikke originale). Alle vores telefoner og computere har 24 måneders garanti.

Læs mere om vores vilkår under produktgaranti og generelle garantibetingelser.

Vi har delat upp våra vitvaror i generella graderingar från "Ny" till "B" beroende på varans skick. Majoriteten av dessa kommer direkt från producenten BSH Home Appliances och är helt nya med garanti.

Vitvarorna i vårt sortiment är i regel hos oss då det är en utgången modell eller för att den har fått en kosmetisk skada vilket kan vara en repa eller en bula. Denna syns inte när produkten är monterad. Är skadan uppenbar på frontsidan så kommer detta framgå i produktbeskrivningen.

Alla våra produkter är fullt fungerande och vi lämnar garanti, läs mer under Produktgaranti och Allmänna garantivillkor.

Vill du veta mer om vad en We Reuse-märkning innebär klicka HÄR.

Skickgraderingen nedan gäller generellt för övriga produkter och e-handels returer. Produkterna är i regel helt nya och oftast ett ångrat köp. Med andra ord från någon som ångrat sitt köp hos en av våra partners.

Alla produkter som kommer in till oss kontrolleras noga för att försäkra full funktionalitet och rengörs vid behov. För att underlätta för dig som kund så har varje produkt en gradering från ”NY” till ”B”, som beskriver produktens skick.

Vi lämnar garanti på dessa produkter, du kan läsa mer om det under Produktgaranti och Allmänna garantivillkor.

Vill du veta mer om vad en We Reuse-märkning innebär klicka HÄR.

(NY) ”NY”

  • Helt ny
  • Produkten er aldrig blevet brugt
  • Med garanti

(A+) ”SOM NY”

  • Renoveret i perfekt stand(Inget slitage)
  • Display: Ny display
  • Chassi: Nyt chassi
  • Batteri: Funktionstestet med god kapacitet

(A) ”RIGTIG GOD STAND”

  • Fremstår næsten som et helt nyt produkt.
  • Display: Ingen skader
  • Chassi: Ingen skader
  • Batteri: Funktionstestet med god kapacitet

(B) ”I GOD STAND”

  • Brugt i God Standard (mindre almindelige brugsspor)
  • Display: Der kan være små ridser eller buler, men kun kosmetiske
  • Chassi: Der kan være små ridser eller buler, men kun kosmetiske
  • Batteri: Funktionstestet med god kapacitet

(C) ”RIMELIG STAND”

  • Brugt i rimelig stand (almindelige brugsspor)
  • Display: Kosmetisk skade / bule men ikke noget der påvirker telefonen ved brug
  • Chassi: Kosmetisk skade / bule men ikke noget der påvirker telefonen ved brug
  • Batteri: Funktionstestet med god kapacitet

(NY) ”NY”

  • Ny produkt – utgånget sortiment/modell
  • Aldrig använd
  • Funktionstestad med garanti

(A) ”NYSKICK”

  • Ny produkt – kosmetisk skada
  • Aldrig använd
  • Kan ha mindre repor eller bulor
  • Inga repor eller defekter på fronten, monterat ser produkten ut att vara oskadd.
  • Funktionstestad med garanti

(B) ”BRA SKICK”

  • Försäkringsparti
  • Aldrig använd
  • Kan ha skador, anges i produktbeskrivningen
  • Funktionstestad med garanti

(NY) ”NY”

Produkten kan ha packats upp men har i övrigt inga spår av användning. De är alltid kompletta med alla tillbehör och manual. Du får alltså en helt ny produkt mot ett reducerat pris där den enda nackdelen är att förpackningen kan ha brutits!

(A+) ”PERFEKT SKICK”

I detta fall kan produkten ha packats upp och provats. En A+ produkt är alltid komplett med alla tillbehör, men det kan finnas små spår av att produkten varit använd. Exempel på detta kan vara att sladdar ligger löst, eller att man kan se fingeravtryck på dem. Vi försöker självklart att återställa produkten till originalskick, innan vi skickar den till dig!

(A) ”MYCKET BRA SKICK”

Dessa produkter bär mindre spår av användning men kommer med alla väsentliga tillbehör. Det kan även finnas någon mindre kosmetisk skada, som en repa eller kantstötning. Även manual kan saknas. Har man inget emot att produkten ser något använd ut så kan man få en riktigt bra deal.

(B) ”BRA SKICK”

Dessa produkter har oftast tydliga tecken på att de använts och kan ha mindre kosmetiska skador form av en repa eller kantstötning, men har inga funktionsfel. Väsentliga tillbehör kan saknas men framgår i så fall tydligt på produktsidan. Dessa produkter är alltid kraftigt reducerade i pris.